Podpora

Ak ste nenašli odpoveď na svoju otázku, tak nám prosím napíšte. Radi vám odpovieme.

Najčastejšie otázky

Kde si môžem stiahnuť užívateľskú príručku?
Ako si mám nainštalovať aplikáciu do môjho mobilného zariadenia?
Mám záujem o vaše zariadenie, ale neviem cenu, čo mám robiť?
Mám záujem o vaše zariadenie, ale potreboval by som stručnejší popis.
Mám vaše zariadenie a chcem predať auto, čo mám robiť?
Mám už vaše zariadenie a chcel by som k nemu pripojiť ďalšie príslušenstvo, čo mám robiť?
Je možné toto zariadenie prepojiť s alarmom?
Je možné vyskúšať si ako to funguje?
Kde si môžem stiahnuť užívateľskú príručku?

Nižšie si môžete stiahnuť príručky alebo pozrieť videonávody.

Ako si mám nainštalovať aplikáciu do môjho mobilného zariadenia?

Nižšie je návod pre stiahnutie aplikácie nielen pre zariadenia so systémom Android ale aj pre zariadenia so systémom iOS.

Mám záujem o vaše zariadenie, ale neviem cenu, čo mám robiť?

Cenu zariadenia spolu s montážou si môžete pozrieť v sekcii Cenník, kde si vyberiete danú krajinu. Čo sa týka pravidelných mesačných poplatkov tie Vám zašleme na vyžiadanie po tom ako spolu preberieme počet monitorovaných vozidiel a dĺžku fakturačného obdobia. Kontaktovať nás môžete aj vyplnením kontaktného formulára.

Mám záujem o vaše zariadenie, ale potreboval by som stručnejší popis.

Popis ohľadne zariadenia nájdete tu. Pokiaľ by ste aj napriek tomu potreboval viac informácií napíšte nám prosím cez kontaktný formulár v sekcii Kontakt, alebo nám pošlite e-mail a my sa Vám v najkratšej možnej dobe ozveme.

Mám vaše zariadenie a chcem predať auto, čo mám robiť?

Pri kúpe monitorovacie zariadenia sa stávate jeho majiteľom, takže toto  zariadenie je už vaše.  Keď predávate motorové vozidlo a je v ňom namontované monitorovacie zariadenie, máte na výber:

  • auto môžete predať vrátane monitorovacieho zariadenia a nás o predaji budete informovať (postup ako pri výpovedi služby). O tom, že je v aute lokátor, by ste mali informovať nového majiteľa a v prípade, že má záujem o jeho využitie, stačí, keď nám o tom dáte vedieť a my už všetko zariadime. Ak o tieto služby záujem nemá, zariadenie stačí z našej strany deaktivovať.
  • ak si zariadenie chcete ponechať a použiť ho napríklad v novom aute či inom vozidle, môžeme ho demontovať a namontovať ho do iného vozidla.  Nie je problém na nejaký čas zariadenie dočasne deaktivovať, len všetky tieto úkony treba dohodnúť v dostatočnom predstihu, aby ste zbytočne neplatili za služby, ktoré nevyužívate (a ani my, keď my tiež musíme včas vypovedať dodávateľom služby pre konkrétne zariadenie)
Mám už vaše zariadenie a chcel by som k nemu pripojiť ďalšie príslušenstvo, čo mám robiť?

Pokiaľ by ste chcel doplniť ďalšie príslušenstvo k Vášmu monitorovaciemu zariadeniu, poprosím Vás o zaslanie kontaktného mailu na našu adresu a my následne skontrolujeme, či máte monitorovacie zariadenie I. alebo II. generácie a dohodneme sa na ďalšom postupe.

Je možné toto zariadenie prepojiť s alarmom?

Áno. Pokiaľ už máte vo vozidle zabudovaný alarm, je možné ho prepojiť s našim monitorovacím zariadením. Po prepojení a nastavení bude zariadenie odosielať notifikačné SMS zakaždým, keď sa spustí alarm.

Je možné vyskúšať si ako to funguje?

Pokiaľ si chcete vyskúšať aplikáciu na webe, stačí sa prihlásiť na www.carmonitoring.sk , vybrať príslušný jazyk a prihlásiť sa. Meno užívateľa je JMDemo a heslo JMDemo. Následne si vyberiete jedno z áut a môžete si skúsiť všetky dostupné funkcie.

Rýchla správa:

Fill out this field
Fill out this field
Fill out this field
Fill out this field
Vyriešte, prosím, nasledujúcu úlohu, aby sme mali istotu, že ste človek: 28 + 2 = ?
Enter the equation result to proceed

Aplikácia pre Android

Túto aplikáciu môžete bezplatne používať pokiaľ máte predplatenú službu Defendlocator Fleet alebo Defendlocator security a prístup na internet.

Návod v pdf formáte nájdete tu.

Videonávody

Video návody pre obsluhu nového webového rozhrania

Krátke videoprezentácie pre nové webové rozhranie

Menu