Návod pre nastavenie CaptainForm a SMTP

WordPress

Použitie:  pri kombinácii pluginu CaptainForm pre odosielanie formulárov na webe a hostingu na websupporte

Upozornenie: návod je pripravený pre konkrétneho klienta

Pre každý formulár je nutné nastaviť správne odosielanie pomocou SMTP.  Inak nie vždy prídu notifikačné maily či už majiteľovi webu alebo odosielateľovi formulára.

Toto je príklad pre hosting na websupporte.

  1. na hostingu musí existovať emailová adresa pre danú doménu
  2. musíte vedieť heslo k danému emailu
  3. prihlásiť sa do emailu (mať prístup k mailom)
  4. otvoriť nastavenia konkrétneho formulára
    JM Support Návod pre nastavenie CaptainForm a SMTP
  5. podľa pokynov z websupportu vyplniť údaje o SMTP serveri
    JM Support Návod pre nastavenie CaptainForm a SMTP
  6. kliknúť na Test connection
  7. do emailovej schránky príde overovací kód, ktorý treba zadať do políčka, ktoré sa sprístupní po kliknutí na overenie
    JM Support Návod pre nastavenie CaptainForm a SMTP
  8. ak overenie dobehne správne, SMTP nastavenie je dokončené.  Nie je možné uložiť formulár s nesprávnym nastavením
  9. v prípade zmeny hesla pre daný email, treba zmeniť údaje aj v tomto nastavení.

 

 

Predchádzajúci článok
WP London – custom úpravy
Nasledujúci článok
Návod pre pridanie mapy v Impreze bez API

Súvisiace príspevky

Neboli nájdené žiadne výsledky.
Menu